Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със смяна на двигател !! Алфа Ромео 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със смяна на двигател !! Алфа Ромео 147

    Колеги помагайте!!! Колата ми е Алфа Ромео 147 1.6 тс. Мотора си отиде , взех друг от Алфа 156 1.8тс .. Проблемът е следния: Дросела на моята кола е без жило а на 156та е с жило. Компютъра ми е с повече пинове от този на 1.8 , следователно инсталацията на новия мотор няма букса за моя дросел, какво да правя ??

  • #2
    Като за начало защо се спря на 1.8, който никога не е вграждан в 147? Можеше да вземеш 2.0 пак от 147-ца и си спестяваш хилядите проблеми, даже може би още не е късно.


    Comment


    • #3
      Не може ли на новия мотор да се монтира дросела от стария?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Може, но вътрешния диаметър е по малък .

        ---------- Post added at 13:31 ---------- Previous post was at 13:30 ----------

        Такъв ми попадна .. Има ли някакво решение на тази загатка? :/

        Comment


        • #5
          Понеже вероятно вече си взел мотора и не е възможно да търсиш друг, то вероятно се очертават 2 варианта:

          1 - Да вземеш и ECU - то от 156-цата а твоят педал да го направиш с жило.

          2 - Да направиш при стругар преходен фланец за да можеш да монтираш твоя дросел на този мотор.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Дори да вземе ECU-то на 156цата, няма ли да афектира работата на таблото и останалите компоненти?


            Comment


            • #7
              Браво на колегата аз лично бих избрал вариант 2. Лично мое мнение.
              алфа ромео 156 тс

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                Дори да вземе ECU-то на 156цата, няма ли да афектира работата на таблото и останалите компоненти?
                Това е твърде вероятно. Най-добре да търси начин да си реши проблема, запазвайки своето ECU.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Абе човече, какви са тея ТНТМ-та, преходници за дросел, преправяне на газта да стане с жило, преправяне на инсталацията на комптъра? Слез на Земята и не слушай какво ти говорят тези преди мен, това са несериозни неща (освен ако от Мозъчният тръст не сформират консилиум около Алфата ти, почесвайки се с показалец в областта на хипоталамуса). Махай този мотор и си търси подходящ, не се занимавай с глупости. Вярно е, че на теория всичко изглежда розово, ама тръгнеш ли да го правиш...
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Човека е дал една торба пари и ти го съветваш да хвърли мотора и да купи друг , що не вземеш да му подариш един 2.0 като си такъв готин пич ? Ей така в знак на добра воля. Или даваш акъл или пари - така е в живота - ти едното нямаш, другото няма да дадеш. Кое нямаш и кое не даваш сам решавай.
                    Човека има проблем и хората предлагат някакво решение - ти какво предлагаш ?
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                    Peugeout 2.2 HDI 133+++
                    Alfa 159 +++ next

                    Comment


                    • #11
                      a колектора от 1,6 не става ли на 1,8цата така слагаш всичко от твоята без блока и главата?ако 1,6цата е 120 коня не мисля че ще имаш проблем
                      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                      Comment


                      • #12
                        Пич, тук уцели в 10-ката - готин пич съм, на мен никой в този форум нищо не ми е подарил, а точно обратното - до момента съм подарил работещи бобина, вентилатор за парното, трети стоп и тасове в перфектно състояние (всичко това за 156-ца 2.0, има хора от форума, които могат да го потвърдят). Вярно, на пръв поглед дребни нещица, но на някого са свършили работа в труден момент. Обаче спирам да подарявам. А ти, колега, какво би посъветвал съгрешилият с двигателя съфорумец, който си е купил "котка в чувал"? Да продължава с ТНТМ-тата? Бъди искрен и не заблуждавай хората, на колегата с проблема в момента сигурно му е супер кофти и тези Ваши фалшиви надежди няма да му помогнат, демагогията ти не е от полза на никого.
                        Обръщение към Koko6itoo: пич, имаш два варианта:
                        1. Връщаш двигателя и намираш подходящ.
                        2. Свириш "Сбор" и викаш на помощ ivo_63 да ти адаптира мотора към колата, сигурен съм че крие Асо пика в ръкава.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          Оставяш всичко от 1,6 цата и го монтираш на блока и главата от 1,8. Ако пък искаш дросел с по-голяма дупка си намираш от CF3 2.0 и си готов По-скъпия вариант е да си намериш всмукателен колектор от 1,8 CF3 с дросел и еку, и си горе долу в джаза. В общи линии трябва да прецениш какво искаш от колата и колко пара ти се дава. Ако не искаш кой знае какво от колата няма да имаш големи драми
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Абе, що първо на пита у форумо какъв мотор да вземеш.Аз подозирам че не си е заминал твоя, ами си решил да я засилиш с по як мотор, какво толкова му замина твоя че не може да се ремонтира.Каквато и да е причината, първо питай.И аз исках V6 ама като ми обясниха за какво иде реч реших че е по добре да си взема оргиналнъ.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #15
                              izvinqvam se 4e ne pisha na kirilica no imam problem s kompa kolega az sum s 1.8 na 147 i kolata vurvi ucudvashto dobre pishi mi ma li4no nda ti razasnq pliusovete s toq motor i kakvo da napravish za da nqmash qdove
                              147 1.8 twin spark

                              Comment

                              Working...
                              X